SUNK outfit...

Ja igår morse vaknade jag helt matt, omotiverad till allt - till livet. Helt jävla emo.
Gnällde och bitchade och bara gnällde...
Fick order från OB att skärpa mig.
Så jag klev till slut upp ur sängen och masade mig ner till tvättstugan!
Huuu så duktigt av mig, tycker jag!!
Tvättade alla mina kläder - väl behövt var det! Och handdukar och till och med sängkläder! Så duktigt, duktigt... :oD
Kände mig dock inte så pigg och fräsch... :oS
Sunk på top! Kan inte bli mycket värre tror jag... :o/
Antar att man ser ut som man känner sig...!?
Tur att lukt inte överförs via bilder, hahah...


Sen satte jag mig och lirade Vegas på boxen ett tag.
Men så kom Jolly och förstörde allt och ville köra ett nytt spel.... så jag fick snällt följa med och spela det eller lira Vegas ensam. Since I'm a social gamer... ja jag följde med. Roligare att spela med andra än själv!


Jag hann dock inte spela det nya spelet alltför länge för sen skulle jag visst få besök.
Blev tvungen att snabbstäda lite, det värsta typ... och DUSCHA!
Jag har hört att det är elakt att försöka döda sina gäster med svettlukt!? :oS Heheh...

Ja jag hade bestämt mig egentligen för att faktiskt tillåta mig själv att ha en riktig emo-helg.
Och jag försökte mota bort folk och förklara att jag är osocial som fan just nu och inte alls roligt sällskap, sunkig och allt dessutom och bara jävligt emo!!
Men JÅ brydde sig inte och ville komma över ändå och jag gav med mig.

Vi spelade. Han fick testa R6V2 (heheh det var lite kul) och Rock Band. Och så tittade vi på film också. En skräckis. Ehhm glömt bort vad den hette!!? Den var inte så läskig iaf men inte helkass heller.

Jag kom väl iaf över den värsta emo-skiten... för tillfället iaf. Det var juh bra...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0