Söndagens outfit

I lördags, under Eurovisionkvällen, blev det utbytesprogram...
 Mina systrar fick skor av mig, eftersom jag ändå har överflöd av den varan, och jag och siss fick kläder från Sanna som hade rensat sin garderob.
Och jag behöver juh verkligen kläder!!! Så det var bra som fan! :o)
Drog så klart direkt dagen efter på mig en ny kjol då. En rosa kort sak från Top Shop var det...



Dög finemang att jobba så här. Inte orkat duscha å hålla på... bara jobb juh...
...men sen pratade jag med OB i telefon på jobbet och så blev det att jag skulle till honom efter jobbet då.
Fiiiii va jag kände mig sunkig på vägen sen. Skulle ha snabbduschat å gjort mig iordning. Vände nästan i Nacka innan jag kommit fram men kände att det var lite töntigt. Han får väl stå ut med att man är lite ofräsch ibland.. heheh... ;oP

Jaja, at least I brought pizza with me.... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0