Söndag

Eftersom jag var skittrött i lördags på morgonen när jag skulle åka till jobbet så glömde jag så klart att plocka med mig mitt spel som jag hade tagit med mig!
Det var INTE bra!!
Så då blev jag "tvungen" att åka tillbaka till Nacka... Kan juh inte va utan den heller allt för länge!!! :-O
Åkte tillbaka på söndagen direkt efter jobbet då.

Och eftersom nån haft vild party hemma hos sig (utan mig!!!!) på lördagen så var han asbakis. Jag var snäll och köpte med mig bakispizza!
Och jag var faktiskt förvånad när jag kom till Nacka och såg hur fint han hade städat, inga spår av röjarfesten... Shocking... :o)
Sen blev det lugn myskväll för oss med serier och spel...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0