Slackerlook = the best look!?

Och så här trivs jag egentligen bäst!



In my slacker-outfit.
Oborstat tilltuffsat hår. Utan fucking BH. Favvotröjan. Slackerpants. Och bara fötter.
Så nice. :oD
Så känner jag mig bekvämast och oftast snyggast med (!!!??) sjukt nog.

Tyvärr så vet jag att ingen annan upplever den stilen som speciellt het eller trevlig, snarare bara ful och slö - så försöker låta bli att köra den looken alltför ofta. ;oP
Dock fick OB genomlida denna look nu när jag var där och softade runt i min slacker-outfit på kvällarna... men huvudsaken är väl att jag själv känner mig bekväm och söt, hahah...
Vid närmare eftertanke... Nej kanske inte är det som är huvudsaken... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Wratchild

Ja, men det där är snyggt som fan

2009-05-21 @ 23:47:44
URL: http://www.myspace.com/somedayutopia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0