Skjut hosten och du åker...

Eftersom jag är så jäkla duktig och lydig så har jag ätit nu då - ja eftersom jag var tvungen till det. Vill juh inte må dåligt av tabletterna, så får väl ta dem i samband med måltid då!
Svullade i mig en jävla mass amat till och med! Kände mig som en liten gris! :oS
Det blev iaf 2 mackor med den smarriga Alspånsrökta Emilskinkan. Och persikoyoghurt med kiwi och honungsmelon. Yammii vare! ;oD

Skulle in å spela Vegas sen... men inga vänner inne som lirade det, förutom en som jag typ inte ens vet vem det är, brit typ!? Gick iaf med i det spelet då - efter att ha loosat all armor, som folk gnällt så jävladant på! Sköt 2 pers. Tror ena var hosten. Blev kickad! :o( Kul jul, looosers... då lackade jag och fick ta paus från boxen direkt. *suck*


Med armor                                            Utan armor

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0