Should I stay or should I go?

Uppe med tuppen.
Kan inte sova mer, överaktiv hjärna. Så gick upp när OB gick till jobbet.
Ähh lika bra. Sov 10 timmar sammanlagt igår. Otroligt. Och börjar tidigt imorgon så...

Vet inte om jag ska åka hem eller stanna här.
Herren kanske vill vara ifred lite.... Och så vore det juh skönt med sin egen laptop (som jag inte fick med mig hit, var inte direkt planerat att jag skulle åka hit i söndags) och mina egna grejer bara - min xbox, kläder, skor ... Har juh inget vettigt att ha på mig. Ingen jacka och bara öppna skor - sandaler och pumps med öppna tår. Inte så lockande dock att gå ut så i regnväder och dels se total-bimbo ut, dels bli dygnsur om fötterna och frysa.

Nej kanske skulle testa och kolla om jag lyckas sätta igång projektorn, kan jag spela lite här...
...har ändå nåt man borde göra här ikväll, tror jag.

Det gnager i mig... en massa...
Och blir bara irriterad och osams med folk... plural...
Måste prata... :oS Hata "prata"... Vill inte. *suck* Som att prata nånsin leder till något gott ändå... men så måste man det iaf.. *suck, suck, suck* Hata att vara tjej...

RELATIONER!
Funderat på det där...
Jag har nog inte en enda normal relation till en annan människa. I'm a master of dysfunctional...!! :oS
Har nog vid närmare eftertanke aldrig nånsin haft något annat än dysfunktionella relationer med folk.
Det är nåt fel på mig... :o/

Jaja... vi kör emostilen och säger så då. Life sucks and then u die.... ?
Eller vare people suck? Eller kanske I suck...?
What ever...

Mmm hade inte tänkt att posta nån låt men nu måste jag nästan det efter att ha skrivit det där som rubrik juh... blev sugen själv på att höra den så... :oP

The Clash är grymma.
Och Combat Rock är en jävlans bra skiva! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0