Oh the joy - It's back!?

Idag var det då jobb igen.
Men nu är jag ledig igen!! Wohooo....

Skulle jobbat till stängning idag egentligen... men fick lov att gå tidigare, då jag blev tvungen att gå till vårdcentralen. :o(
Kändes som jag fått urinvägsinfektion - igen!
(Var juh inte så länge sen jag hade det!)
Så fick lov att boka tid och gå till läkaren igen då... HATA att gå till läkaren.. urrk...
Läkaren jag träffade idag var dock mycket bättre än den sist. Hon den här var faktiskt riktigt bra och trevlig... man kände sig inte så obekväm som man vanligtvis gör, även om det fortfarande var jobbigt att va hos läkaren såklart...  Funderar på att kolla om man kan få henne som husläkare - eller har man sånt längre!? :oS
Ja tydligen så visade det sig iaf att jag hade liknande bakterier som sist men inte riktigt lika mycket (ehhm nej för nu gick jag juh direkt och väntade inte en helvetes massa dagar innan och led för mig själv), ehh jaja... Så det var osäkert om det var urinvägsinfektion, ehh ok fatta nada... måste kolla i labb - vilket tar flera dagar.
Fick dock medicin mot urinvägsinfektion. Hummn ja... Så det blir medicinering i 5 dagar nu.
Det känns nästan som en konspiration! Medicinen jag fick måste intas i samband med måltid! Annars blir man jäkligt illamående tydligen. Vaffan!!! -
Jag som knappt äter just nu. Ingen aptit. *suck*
Nu blev det en dålig bild... men tabletterna jag fick är knallgula... Tycker de ser lite suspekta ut. Lite lustiga sådär... Men ja jag ska knapra dem, får väl va tablettnarkoman då!

Efter att ha varit hos läkaren och hämtat ut medicinen på Apoteket (där jag för övrigt sprang på min morbror R) så gick jag och solade!
Solningen var välbehövd!
Var alltför länge sen nu juh! Har inte blivit så mycket/ofta på sistone... och känner mig blekfet. Var skönt å svettas lite och bara ta det lugnt. Tänka, vilket iofs kanske inte är så bra för emoungar men iaf...


Och vad tror du att man hör på radion så fort man lägger sig i solariet? Joo programmet sponsras av Skopunkten, välj 3 betala för 2, jada jada....  LOL!
Låt mig bara få ta det lugnt, behöver det... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0