Nyinköpta sköna kläder!

Jaha, igår så blev det shopping för mig!
Inte för att jag hade råd med det egentligen, verkligen inte eftersom jag inte fått jobba tillräckligt och därmed också fick skitlön! :o(
Hade inte planerat att shoppa heller men när jag mötte upp Jenny i stan och hon skulle köpa skor så vart det kört.... så klart! Och jaaaaaaaaa jag köpte självklart skor också!
Ville kolla in Deichmann eftersom jag aldrig varit där och vet att de ska ha billiga shoes... Men den butiken (vid Gallerian) var hemsk! Butik? Lager snarare - och just nu iaf bara fula skor. Ja det var juh bra för mig iofs - eller nej det var det inte, för jag hamnade juh in på Bianco och gick därifrån med ett par mindre billiga skor för 550 spänn. :oS Fina var de iaf - och rosa! :oD Fixar bild senare och visar upp dem.... :o)
Sen så köpte jag kläder också!  Det var åter igen svårt när man inte har koll på hur man ser ut längre och vad man ska ha för storlek!? Frustrerande.
Storlek M och S känns juh som ett skämt för mig... men ja visst fick jag lov att köpa det. :oS
Köpte ett par byxor, ett linne, en klänning, 2 par leggings och så jättefina underkläder!! Ja jag älskar juh underkläder och skor!!
Om jag vore slampigare och trodde att ni tålde att se det så hade jag tagit kort och lagt upp bild på mina nya fiiiiiina underkläder!!! Riktigt nice! Men nu besparar jag er det. Får behålla nöjet för mig själv, hur roligt det nu är.... :o( Man vill juh visa upp det för nån när man köpt fina saker fan!!! *suck* Men ja som sagt, besparar er det då...
Här kommer istället en bild på byxorna och linnet jag köpte!
Drog juh så klart på mig det så fort jag kom hem... eller hem och hem... ;o)


Ja jag åkte juh inte hem efter shoppingen, utan fick för mig att ringa OB och kolla om han ville ha besök... och så hamnade jag då i Nacka sen.
Fick visa upp vad jag shoppat! :oD
Han dissade mina nya byxor... men det andra var godkänt. ;oP
Ja underkläderna besparade jag honom nån mannekäng uppvisning av iofs....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0