Nåt fel på mig...

Det blev inget jobbande för mig iaf idag!
Jag som åkte in till jobbet och allt. Tog till och med äckelbussen in idag. Blä!!
Men det vart fel med schema och blä blä... åkte hem igen. Eller till stan.
Skulle köpa hårtoffsar eftersom ALLA mina är spårlöst försvunna!!?
Blev att jag köpte lite mer grejer än bara hårtoffsarna! Och nej, jag hade absolut INTE råd egentligen! Det är fan nåt fel på mig. :o( Kommer få äta nudlar i en månad tror jag... :o/

Hur som helst. Jag handlade ett 6-pack med glas.
Har haft några likadana förut men Jenny slog sönder dem... Nu hittade jag likadana och ville ha dem!
Sen köpte jag 4 st grytunderlägg. Alla rosa. De var som gjorda för mig, så jag kunde inte motstå! Speciellt som jag faktiskt behövde sånna! 
Och så blev det lite tjejgrejjer. Rosa badsalt, en rosa skrubborste att ha i duschen och så en rosa nagelfil - Mmm jag hade tänkt att försöka lära mig fila naglarna!! :oS
Mmm hårsnoddarna var iaf inte rosa - där blev det minsann svart! ;oP


Efter shoppingen mötte jag upp Jenny som ringde mig och råkade befinna sig ungefär där jag var.
Vi gick runt lite på stan och sen käkade vi på McDonalds.

Sen solade jag lite! :oD
Testade en ny variant av solarium idag - där man står upp!
Vill slippa en vit fläck på röven! Känns inte så hett med den... :oS
Men det var dyrare att sola i den. Över dubbelt så dyrt.
Och fiii vad jobbigt det är i längden att stå upp i solariet. Knappast så man orkar sola lika länge i den!! Men vill man va fin får man lida pin... typ..
Fast vet inte om plånboken tillåter detta i längden - kommer nog få stå ut med en vit fläck på rumpan!
:o( :o( :o(
Eller så varvar jag de  två olika... ibland stå upp, ibland ligga... ja alltså... ja...


Liiite färg fick man iaf. :oD
Dock fortfarande inte tillräckligt. Kommer nog aldrig å tycka det är tillräckligt. :o/
SÄG TILL när det är för mycket och blir bara fult... för jag ser juh knappt nåt själv.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Siss

Thomas solar i ett sånt där ståsolarie och han tycker det är jättebra, men vad dyrt det lät. Vart solar du? Där vi går är det inte dubbelt så dyrt, bara lite extra kostar det. Jag kan inte använda dom där stå för jag orkar inte stå i typ 6-9 minuter still på samma ställe xD

2009-05-29 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0