Nada motivation...

I don't know what to do...
...känner mig så omotiverad till allt.

Känner mig trött, äcklig, uttråkad.
Skönt att vakna och känna så, verkligen.

Sovit 9 timmar, hallelujah. Önskar jag kände mig utvilad. Men kände mig bara död när jag vaknade. Och det var svårt att vakna! Kände mig bara illamående pga för mycket sömn (!?) och ville bara fortsätta sova - eller snarare dö... Japp så kändes det, som att jag skulle aldrig vakna om jag inte tvingade mig själv att göra det just då. :oS
Snacka om att ha sömn-issues.

Borde: Allt för mycket!!
Gå upp ur sängen, gå på toa, duscha - tvätta håret (urkk !!), städa, tvätta, äta, gå ut och få frisk luft, handla, laga mat, äta mer, träna massa....
...MEN jag känner mig som sagt omotiverad till allt. :oS

Orka med sig själv...

...roa mig!
Nehe inte det, jaja....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0