Måndag

Igår, måndag, kände inte OB sig det kryaste och jobbade hemifrån.
Jag jobbade också hemma hos honom!
Jag tog en storstädning i köket!
Och det var ordentlig nogrann städning som gällde nu! Riktigt ambitiöst faktiskt!
Skurade alla luckor, lister, väggar, fläkt, ugn, micro, kylskåp, frys, diskmaskin, köksdörr.... u name it...  Dryga 4 timmar totalt tog det. Men sen glänste det också efteråt! Sata i gatan vad det var rent och VITT! :oD
Tog lite paus halvvägs i städandet.
OB åkte iväg och handlade och fixade smarrig ciabatta till lunch! Mums.
Sen spelade vi lite Vegas 1 och Vegas 2...
Och så igång och städa igen...




På kvällen fick jag supersmarrig köttbit med potatisklyftor och sallad... Love it.
Och rosa kött var det!
Japp - det visste han minsann inte men det var en av de nya grejerna jag skrivit om här tidigare att jag ville testa! För jag har juh vägrat äta rött/rosa köt innan! Har bara velat ha mitt kött BRÄNNT!
Men ja nu åt jag juh rosa kött då... :o) Och jag överlevde. Det var gott. Hehheh mmm... ;o)


Ja iaf.. På kvällen spelades det lite mer då.
Körde split screen Terrorist hunt på Vegas 1.
Jag har inte fått mina achievements där än så snälla pöjken hjälper mig. :oD
Och jag är impad att han haft tålamod med mig och inte lackat ur när jag dött och dött och dött och lämnat honom att röja alla terrorister på egen hand...  Jag = noob! :o/

Egentligen hatar jag köra split screen. (Däremot älskar jag co-op annars.) Är för ego att dela skärm, hahah... Men det är fan helt annan sak å köra det på projektor! Då kan man dela - för det är så stort ändå!! :oD


Jag älskar den där projektorn....   <3
Hehheh...

Så blev det lite Pokertittande med innan läggdags.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0