Emo-Barbie?

Gårkvällen spenderade jag då i Nacka.
Visade upp min shopping, mannekängade lite.

Lagade mat - kycklinggratäng med ris.
Ja, jag var himla duktig igår och åt 3 måltider! Plus gifflar! ;oD
Kräktes dock ändå lite pga tabletterna på morgonen, trots att jag intagit dem i samband med fucking måltid, jaja...

Sen så planerade jag och OB lite semester. Blir nog en trevlig rätt lång biltur verkar det som! ;oD

Och så blev det shockerande nog spel som avslutade kvällen!
Ännu mer chockerande så var det Rainbow Six Vegas 2 som lirades!
hahah...
Vi spankade lite noob-ass.


Gick å la oss för mig jättetidigt, vid halv tolv, för OB allt för sent (eftersom han skulle upp å jobba idag)...
Jag var skittrött men trodde ändå inte jag skulle kunna somna så pass tidigt, kan juh oftast inte det. Men joovisst slocknade jag rätt fort. Och fick hela 10 timmars sömn inatt! Herrejävlar! :o)
Vaknade pigg och gla' kexchokla'...

Var på himla bra humör och fick för mig att städa innan jag skulle åka hem.
Blev att jag städade toaletten och köket. Plockade i ordning i vardagsrummet, samt damm/våttorkade i "spelrummet", sovrummet och hallen. Bort med damm... kasta sopor och gamla pizzakartonger... Och så skurade jag lite dörrar och så...  Det tog ett tag och jag kom inte iväg hemåt förrän nån gång långt efter tre...

Kvällen har varit lugn. Så som jag ville ha det ikväll. Bara va... :o)
Passat på att ha en spelfri kväll idag också eftersom ingen ville in å lira trots mina (halvtama) försök.  Lika bra, får man coola ner sig lite. heheh...
Har betalat räkningar - vilket inte var särskilt kul alls. Jag är pank! :o(
Men jag är trots allt fortfarande på rätt bra humör.
Skönt va... 

Fick frågan igår om jag hade slutat va emo.
Då hade jag nog inte riktigt kommit över det helt än, även om det var lite bättre - men sov nog bort det inatt...  välbehövlig sömn det där. ;oP
(Konstigt det där att sova bättre borta än hemma - brukar väl va tvärtom för andra!!? :oS)
Hoppas att man får va på top ett tag nu istället! :o)
Hahah jag låter som värsta psykot med enorma humörväxlingar... *flin*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0