Inte bra att spela halva natten!

LEDIG!
Slutade tidigt idag och har ledig helg.
Inget planerat... så blir väl bara att spela hela helgen antar jag... Vet inte om det känns bra eller dåligt. :oS
Kul att spela men lite tråkigt kanske att bara spela hela helgen. Eller... jag vet inte. What ever.

Fan va segt det var att komma upp ur sängen imorse! Shit alltså. Snoozade verkligen in i det sista - men joo jag är duktig och var på jobbet i tid iaf för att släppa in städerskan å allt...
Inte bra att sitta och spela till 2 på natten när man ska öppna butiken dagen efter! Men tiden bara försvann....
Var i säng vid halv tre, tre då. Blev väl nästan 5 timmars sömn... :oS

Mmm jaa nu då...
...får väl gå in å spela antar jag...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0