Ingen aptit!

Det här med 3 tabletter/måltider om dagen går inte riktigt som det ska! :o(
Första dagen blev det 1, istället för 2.
Andra dagen var jag duktig och åt massa och fick i mig alla 3 tabletterna.
Tredje dagen, igår, åt jag åter igen bara 2. Smällde i mig en på "morgonen" till 2 gifflar. Och en på kvällen till 2 mackor.
Blev ingen frukost idag heller, utan sen lunch - så tvivlar starkt på att jag kommer kunna få i mig 3 st idag heller. :oS
Jag har juh ingen som helst matlust. Ingen aptit. Jag måste verkligen tänka på att äta just nu, för det måste man juh för att orka nåt. Annars mår man bara dåligt...

...fast man mår juh dåligt av att äta också. Jag är proppmätt! Uschh...
Var duktig idag iaf och lagade riktig mat!
Även om det så jävla fantasilöst nog blev spaghetti med vegfärssås och parmesaaan.


Nu har jag matlådor också, det är juh bra! :o)
Ska juh börja jobba idag igen, slut på den ledigheten. Börjar 16:15. Sen äre jobb över hela helgen. :o/
Men ska inte gnälla allt för mycket nu, är fortfarande på för bra humör för det. Hahah...  :oD

Men.... Är jag onormal som tappar aptiten om somrarna?
Det här är nämligen årligen återkommande har jag upptäckt!
Eller är detta vanligt? Har inte hört andra ha detta problem...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0