I suck...

Mina sömnvanor suger....  att man inte går och lägger sig fast man är dödstrött... Å så vaknar man och mår dåligt för man sovit dåligt också... Helseg, trött...  Jobbigt.
Orkade inte ens se nån film igår som jag tänkte. Bara seeegade.
Ja lite spel blev det iaf under kvällen. Men jag bara sög. Fick fett med stryk. Men ahhja är man inte bra så är man inte det... men känns lite som man bara vill ge upp. Får inte.. men fan...
Man blir så nedslagen bara. Känns som man är värdelös på allt. :o/
Men alla måste väl va duktiga på något!? Fast jag kan inte komma på nåt just nu... :oS
Jag antar väl att jag bara är duktig på att suga då...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är duktig på jättemycket!!!! : )

2009-05-14 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0