FINLAND!

Dissa Finland... *humpff* :o(
Vad är det för fel på Finland nu då!? :oS
Bara nån som har en massa fördomar tror jag. Äre den här bilden av Finland som spökar kanske!?


Well newsflash!!! Det är inte riktigt så det är!! Faktiskt!
Bara nästan... heheh... ;o)

Men ärligt, varför skulle jag vilja smalltalk med alla morons på bussen!? :oS
Och vaffan, varför måste man krama främlingar för?!
Vill jag krama nån så är det nån jag tycker om som jag vill kramas med så klart! Inget konstigt med det väl!? :oS
Och varför ska man överanvända I love u... Kommer det en Jag älskar dig eller Minä rakastan sinua från en finne så ja då menar vi antagligen det ja...
Tango? Ehhm tror inte det va... Men visst gamlingarna gillar väl det lika mycket som gamla svenssons gillar dansband och bugg....!?

Finland skiljer sig väl för fan inte så jäkla mycket från Sverige egentligen!?
Förutom så klart att vi (Finnar) är snäppet bättre, smartare, vackrare, roligare.. osv. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Siss

Men allvarligt??!!??? vad är det för fel på deras land då, gör ett helt inslag i ett program om att dissa ett annat land, snacka om självgoda. F***ing idiots!!!! hate them!!!

2009-05-18 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0