Eurovision utgallring semifinal 2

Ikväll dags för Eurovision semifinal 2!!
SVT1 21:00. Don't miss it!

19 låtar tävlar. 10 går vidare till finalen. 9 genom telefonröstnign och 1 som juryn väljer ut, räddar.

Har lyssnat igenom kvällens låtar också.
Och enligt mig är följande utgång korrekt:

01 - Croatia
02 - Ireland
03 - Latvia
04 - Serbia
05 - Poland
06 - Norway
07 - Cyprus
08 - Slovakia
09 - Denmark
10 - Slovenia
11 - Hungary
12 - Azerbaijan
13 - Greece
14 - Lithuania
15 - Moldova
16 - Albania
17 - Ukraine
18 - Estonia
19 - The Netherlands

Kommer förstås inte bli så här!!
För att...
1. People are morons! ;o)
2. Även jag kommer nog ändra åsikt efter showen ikväll, precis som sist. För vissa låtar framförs bättre och andra totalhavererar bara....
We'll see tonight! Späääännande!

Jag ska få se Eurovision på projektor ikväll iaf, jippiiiii... 
...var ingen hit på min 28" nu sist... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0