Dagens Vegas...

Dagen har då mestadels gått åt till spel, åter igen. hehh...

På Rainbow Six Vegas 2 har det skiftat rejält för mig idag. Gått jättebra och gått skitdåligt. :oS
Har nog skiftat rätt mycket efter humöret också.
Vid ett tillfälle ville jag typ mörda mina gamervänner bara av att höra deras röster i partyt... Och när de skrattade ville jag vrida nacken av dem, varenda en.. Sa inte så mycket, våndades och spelade skit.. Lämnade partyt sen... Uschh... :oS

Här spelade jag med OB, Jolly och Bolten... Jag i ett lag mot dem... Mina lagkamrater var inte till mycket hjälp dom... :o/


Ja det var juh inte så kul... så jag bytte lag och spelade med OB och Jolly... Bolten stack...



Sen spelade jag och OB med random noobs...







De värsta skitomgångarna fotade jag inte. Glömde bort. För sur just då antagligen.
Men jag lovar att det ska komma sånt också.. ehh hehhe... även om jag gärna skulle vilja leva i min bubbla där jag är bäst!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0