Dagens schema!

På dagens schema står:

- Träna - Bara basics... :oS
- Duscha
- Läsa - Blev visserligen bara drygt 10 sidor men iaf...
- Jobba - Nähe nej inget jobb idag iaf. :o/
- Handla - Och shopping blev det också. :oS
- Sola
- Städa
- Äta - Donken med Jenny.
- Spela - Även om alla bara var mongon idag... :o/

Ska försöka hinna, och orka, med varje punkt!! Lycka till...

För övrigt känner jag mig helt isolerad från omvärlden! Redan!
Helt sjukt hur beroende man kan vara av sin mobil!
Ändå så har jag juh internet, MSN, mail, och Xbox LIVE.. men det är nog själva vetskapen att jag inte kan ringa nån om jag så ville. Måste vänta på att folk ska ringa mig istället, vilket dom inte gör... *hint* :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0