Dagens garderobsgrävning...

Jag har grävt uppe i lådor i mina garderober.
Gamla kläder.
Lådor bland annat där jag lagt undan kläder som blivit för små när man lagt på sig lite extrakilon... Det kändes konstigt att prova kläderna nu. Mycket var alldeles för stort nu! Tjiii fick jag, borde tagit fram den lådan för ett tag sen alltså. Men men...  vissa grejer var juh användbara iaf. Kanske går att sy in nåt också, om man nu orkar det nån gång. vet inte om det är värt energin...
Trivdes iaf för dagen i den rosa tröjan jag hittade. Tyckte jag såg rätt brun ut i den. :oD
Sen drog jag på mig mina shorts jag köpte i förra veckan eller när det nu var... 


Kände mig rätt tveksam till att våga visa mig ute idag i de där korta shortsen (även fast jag hade leggings under till och med), så det blev ombyte till kjol innan jag begav mig ut...


Kände mig så pass brun idag faktiskt att jag skippade att gå och sola - helt otroligt va!?
Men det var svårt att hålla sig kan jag säga....  men duktigt av mig, tyckte jag! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0