Dagens bakis-outfit!

Imorse hann jag knappast tänka efter vad jag drog på mig....
Det var bara att greppa första bästa bekväma klänning!
Nyckelordet var bekvämt!
För när man är bakis och skall jobba vill man fan va bekväm iaf!!
( Ja nu blev det iofs inte så att jag jobbade en hel dag eftersom jag fick lov att gå hem pga urinvägsinfektionen.... :o/ )
Och skor kunde jag inte ha på mig några heller juh, pga de (o)trevliga skavsåren från de nya pumpsen... så tofflor då.
Sunkig kände man sig fan... men nog minsann äre alltid nå idiotkillar som tycker man är het - för dom har fan ingen smak, de där mupparna! :oS


Ser skitblek ut!!! :o(
J påpekade också att jag såg ut som ett spöke på webcammen. Just vad man vill höra. Jaja...
Bakisblek!? Plus sjukblek!?  :oS

Ähh börjar bli förvirrande med alla bokstäver fan... Och måste alla heta nåt på J!?
Denna J = Jocko då, ok.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0