Cameltoes?

Jobbat idag. Nu ledig i 3 dagar.
Inga planer för ledigheten utöver imorgon, tisdag, eurovision deltävling 1. Torsdag kväll deltävling 2. Utöver det blire väl bara slappa då.
Sen till helgen äre juh den mucho important Eurovision finalen på lördagen. Och så jobbar juh jag fre, lör & sön. :o/

Inte gjort ett skit ikväll efter jobbet. Seg och trött. Inte orkat spela, inte orkat kolla på nåt... Bara varit typ. Borde lagt mig för länge sen - men varit för trött för å gå och lägga mig.. ehhm ja just det.

Har väl iofs gjort nåt iaf. Typ slösurfat, snackat med lite folk, lagat mat och ätit, studerat mina fötter - försökt avgöra om de är freaky eller ej... 
...ja jag kan roa mig jag.. *flin*

Men tyckte mina fötter såg freaky ut på en bild förut och hängde upp mig på det.... :oS
Såg ut som jävla camel-toe fötter jag hade på den bilden!!? :oS
Så det var tvunget att studeras....
...är dock lite för trött för att komma fram till nåt nu tror jag... får nog kika imorgon igen, hahah....



Ser däremot just nu likheter med mina tår och de där korvarna där... :oS

ÄHH GONATT FÖR FAN...
;o)

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0