Börjar bli zombievarning igen...

Det här är 3:e dagen i rad nu som jag inte ätit riktig mat.
Bara mackor...
Och har inte sovit ordentligt heller, alldeles för lite och dåligt.
Så har jag suttit way too much på min sittpuff utan ryggstöd och spelat. My back is fucking killing me now! :o(
Känner mig sliten och trött. Som fan.
:o(

Borde laga mat imorgon, riktig mat. Men orka anstränga sig för sig själv bara. Not worth the effort. :oS
Borde sova ut - men lättare sagt än gjort! Sängen är ensam... somebody trustworthy has gotto watch my back så jag kan slappna av och sova i lugn & ro...
Borde se till att komma ut ur lägenheten, kanske få frisk luft. Men vaffan har inget vettigt å göra ändå... antagligen roligare att bara spela...
Borde skaffa tid hos massör eller naprapat eller what ever - bums! För det gör så ont så jag vill grina en skvätt. Men har inte råd - lön på måndag först...
Dessutom är det som med tandläkaren - ska JAG behöva BETALA för eländet!!? Sadistiskt... Det är de som borde betala mig!! Menar, hur lockande känns det att ha nån främmande äcklig karl knådandes på en.... *megarysningar*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0