Alltid kul å kicka noob-ass...

Och så har jag spelat lite ikväll.
Fast bara ytterst lite.
Kom igång sent eftersom Jenny har varit hos mig och jag inte ville vara alltför otrevlig och osocial då genom att sätta mig vid boxen.
Hon skulle dock göra nå grejjer sen till skolan hon sökt till, så då fick hon hålla på med det medans jag spelade.
Det gick jävligt bra till en början. Spelade själv med två noobs. Roande.
Man får dock va lite på sin vakt också med noobs för man vet aldrig vad de får för sig - de kan överraska en för de har fan ingen koll på någonting! heheh...
Sen kom juh då OB in... och förstörde allting! Tog över spelet... Blä för honom.  Jag tror att han har dopat sin karaktär på nåt vänster. Jag är helt säker på det. Nåt lurt är det iaf... 
Ja... alla var bara mysko och mongo sen och det var inte särskilt kul... så blev inte nå spel in på sena timmarna inatt....




Jäkla emo-barn....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0