Äcklig = het!? :oS

Okej - jag har insett, åter igen, att killar är morons!
De fattar fan ingenting och är bara pantade helt enkelt!

Här har man varit och solat. Är genomsvettig och äcklig och bara hemsk på vägen hem - för nej det finns juh inte nån dusch där... Well that's fine, don't give a shit om jag ser för täskig ut just då. MEN vaffö i helvete ska folk flirta/ragga på en när man ser ut så!?
Det slår då fan aldrig fel - känner man sig som hemskast så kommer dom... why!?

Nästan så man borde testa metoden! Nästa gång man ska träffa nån man faktiskt gärna skulle vilja att tyckte man var het så kanske man skulle då ta och gå å sola en långkörare innan, ta ett hårt träningspass med och svettas ordentligt. Skippa duschen. Helst grunda med att inte duscha på en vecka innan det. Kanske det funkar!? Kommer han tycka man är het då, tro!? :oS
Menar, killar verkar juh tycka äckligt är hett!? Eller!?

Jamen visst jag kan skippa duscha, borsta håret, sminka mig, what ever - om det nu är så attraktivt...!?
Eller vid närmare eftertanke, njaee då är jag nog hellre ohet, most of the time. Måste juh kunna palla med mig själv...

Jaja.. jag förstår bara inte...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0