Å du sköna morgon... *flin*

Fick gå upp tidigt imorse eftersom jag skulle åka till jobbet från Nacka.
Men det gick faktiskt över förväntan enkelt att komma upp och iväg. Och slåss om badrummet eftersom vi skulle iväg samtidigt. Och jag var dessutom rätt så pigg och glad.
Dels söt nuna på morgonen skadar aldrig, även om det kommer dumma saker ur käften på den där saken... Borde lära sig knipa käft och bara se söt ut. ;oP
Dels vare juh så jäkla fint väder på morgonen. Det var varmt och skönt när jag satt vid Forum i Nacka och väntade in bussen, fick skjuts dit. Och allt var så grönt och fint i Nacka... Var i tid dessutom. :o)
....sen vände det när jag kom till  centralen och skulle ta helvetespendeln!
Pga "olycka" i Flempan så var tågtrafiken för det första försenat. Och så fick man, när tåget väl kom, ta den till Huddinge. Där byta till ersättningsbuss, åka till Tumba. Där vänta på att ett nytt tåg skulle åka vidare mot Södertälje. *pust*
En halvtimme sen kom jag till jobbet, bara - trots allt. :oS

Kände mig tvungen att testa kameran i min nya mobil imorse. Så här kommer två bilder från bussfärden.
Ersättningsbussen var fullsmockad.



"Olycka" (?) i Flempan.
Massa poliser, brandmän och jada jada vid bron där över tåget... gissar på nån som hoppat? :oS


Det var min sköna morgon det... hehh... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

När jag åkte förbi Flempan me bussen så stod brandmännen och plockade "grejer" från spåret....härlig morgon man fick...

2009-05-16 @ 14:36:59
Postat av: Oh Mira

Aaahhh nice!!!

I can picture it, unfortunally.. eftersom jag sett det förut! Nån som gick framför tåget mellan Tumba och Rönninge förut när jag satt på den. Ingen vacker syn när de drog ut köttslamsor från tåget och det var blod splattrat över tågsidan när man fick lov att "evakuera" och gå av mitt emellan stationerna.... Mysigt det där...

2009-05-16 @ 17:49:25
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0