8 månader går så fort..

I måndags var jag då kvar i Nacka ja...
...och insåg plötsligt hur snabbt tiden går... Det är helt sjukt!!!

OB var och jobbade. Jag hängde hos honom. Fick värsta emo-attacken plötsligt.
Och allt bara förvärrades efter att jag försökt ventilera lite... 

Sen blev det till att put on a happyface till när herren skulle komma hem från jobbet. Visste inte vad fan jag skulle sagt ens, så det fick va...
...Dessutom glömdes det väl av lite också.
För gos och närhet har en tendens att skjuta undan allt annat ett tag. ;oP
Allt är bra så länge någon håller om en...  ;o)

Jag försökte vara lite huslig också och laga mat, efter önskemål på pytt, var ett tag sen jag gjorde det sist.
Blev helt okej. Fast han fick steka äggen... ;o)




Som vanligt lagade jag också mat till en hel arme... så nog blev det bautaportioner och dessutom en jättematlåda...

Alltså, jag tycker verkligen om att laga mat!!!
När det är till fler än bara mig själv!
Men jag har så taskigt självförtroende så det är äckligt.... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0