Yoggi mini - hallon/melon ur Filippa K-mugg

Dagens frukost - eller blire lunch, eller vad kan man kalla det för vid den här tiden egentligen!?
Jaja iaf.
Köpte en yoghurt igår som jag tänkte testa nu då.
Yoggi mini utan tillsatt socker. Smaken är hallon/melon - och det verkar juh så himla gott så jag kunde inte låta bli att köpa den... även om jag hatar bitar, och misstänker att det lär finnas det i denna yoghurt.
Ja jag brukar juh mest köra på barnyoghurt annars.. men ska försöka va lite vuxen nu då... :oS
Får skölja ner det med lite Cola light i värsta fall, tänkte jag mig...

Åhh BLÄ för bitar alltså...
Och smaken var inte tillräckligt god för att kompensera för bitarna. Lär inte köpa den yoghurten igen - men kanske äter upp det jag har iaf. Var juh helt okej smak, även om den inte var super duper god. Fullt ätbar...
Jakten på ny spännande yoghurt får fortsätta...

Och visst är min mugg från Filippa K snygg!? Jag älskar mina Filippa K-muggar. Men kan inte riktigt bestämma mig för vilken design är snyggast?

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sussi

... ska undvika hallon/melon.

2009-03-17 @ 16:00:41
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: NAGELBLOGGEN

Sv: Haha ja de blev fina.

Varför inte, gå bara och säg att du vill ha en nagelförlängning med fransk manikyr :D

2009-03-17 @ 16:44:03
URL: http://manikyr.blogg.se/
Postat av: SKINNY

jag mår bra och vill vara skinny ! :D

2009-03-17 @ 16:46:11
URL: http://skinnyisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0