Vill spela match!!! :oS

Då har man jobbat klart för idag då.
Skönt - imorgon är jag ledig också. Min enda lediga dag den här veckan... :oS

Jag älskar mitt nya torrshampoo!!! :oD
Såg juh ut som en blöt hund inatt när jag kom hem från Jenniboy, eftersom det hade snöat tidigare under kvällen när jag/vi var ute. Imorse när jag vaknade hade håret hunnt torka, så klart - och gissa vad!? Det var fluffigt och fint igen! No need to wash it! :oP



Nu borde jag nog laga mat...

...och så blire väl till att spela lite på x-boxen.
Jag och Jenniboy vill spela match egentligen!!! Men vi kan juh inte som det är nu! Vi kan inte joina varandras spel om den ene host'ar. Och vi är för otekniska för att fatta hur man öppnar portar etc. Sometimes it really sucks to be a girl!!!! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Torrschampoo is the shit! Vilket har du? Jag kör med Toni & Guy, det är kanon!

2009-03-04 @ 08:28:02
Postat av: Oh Mira

Kisby torrshampoo är det jag köpt!

Gick på en hundring bara, på Åhléns... :o)



Hur är Toni & Guys torrshampo då??

2009-03-04 @ 11:24:39
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är asbra! Luktar gott också....det är iofs lite bättre på blondiner, men det funkar! Så himla bra när man har lugg...den blir ju så lätt fet, men några puffar torris så ser den nytvättad ut! : )

2009-03-07 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0