Våren närmar sig, nya skor behövs! ;o)

Än har jag inte hunnit kika ut ens och se hur det ser ut idag....
...men igår morse såg det ut så här när jag gick till jobbet.
Våren börjar smyga sig på nu, känns det som... och hoppas man!


Fortfarande kallt ute men man kan ana det kommande... solen, värmen, våren...

Blev inspirerad och tyckte nya fräscha skor, lämpliga för våren, skulle skyltas i butiken.
Så, så fick det bli.



Det är mycket roligare färger i butik nu för övrigt!!
På vintern är juh allt bara svart, svart, svart vart man än kollar. Kanske någon enstaka stänk med brunt nånstans men annars bara SVART!
Nu är det färger överallt och man blir genast iaf liiiite piggare och gladare!




Tycker inte så värst mycket om ballerinaskor för tillfället. Alltså de är juh söta - men inget jag är sugen på för tillfället. Just är det bara HÖGA klackar, klackar och åter igen klackar som gället för min del. MEN i sommar när det är som varmast kommer man nog säkert vilja va så bekväm och lättrörlig som möjligt och bara dra på sig nåt sånt... :o)

Ja... och så killskor också!!
Här kommer två varanter som jag tycker är riktigt snygga! :o)
Vita tygskor, funkar juh till det mesta. Svalt, skönt, bekvämt... nice!
Och tofflor ska man ha så klart! Bara dra på i värmen... funkar juh till jeans eller varför inte mjukisbyxor.. very nice slackerstyle... :oP


Så, iväg till Skopunkten nu - och köp skor! heheh... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0