Välkommen till familjen?

Ja då var det åter dags att öka på samlingen lite!
De prickiga skorna har jag längtat efter att de ska komma in sedan jag fick kollektionspärmen i handen i mellandagarna, eller när det nu var.... I förra veckan kom dom då äntligen! De var klart inte lika underbara som jag hade byggt upp förväntningarna för - men klart värda att tillhöra min skosamling!!! ;o)
Nu är frågan bara om jag ska ha fler par pumps...?
Är osäker på varianten i vitt. De är rätt lika några andra skor jag redan har, visserligen ett favoritpar men ändå...
Och så den sista skon här! Kan inte bestämma mig för om jag faktiskt tycker den är skitful eller om den är snygg...!?

                     

De första två har en klackhöjd på ynka 8cm, verkligen i lägsta laget för min smak... Och den sista har en klackhöjd på 9,5cm, också lite lågt....
Alla tre paren är från Skopunkten och kostar 299:- paret... eller Köp 3, betala för 2. ;oP

Nu ska jag läsa lite... får fundera på skorna och se om jag kommer fram till något klokt... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0