TRÄNINGSVÄRK!!!

Jaaa.... TRÄNINGSVÄRK!!!
Skönt visserligen, man känner juh att man tränat! Men AJJ, det värker juh i hela kroppen... :oS

Sett Slumdog millionaire.
Den var rätt bra faktiskt, helt okej. Men inte så bra som det sägs.

Misslyckats med min vegetariska quornfärssås! :o(
Hittills har det bara blivit godare och godare för varje gång jag lagat det. Men nu blev det bara fel. Ätbart ja - men inte så gott som det brukar vara, inte på långa vägar. Men inte så konstigt, hade visst köpt passerade tomater istället för krossade. Blev inte så bra med det... och så glömde jag hälften av ingredienserna när jag lagade maten, kändes det som... ahhja, så kan det gå...
Jag är ändå fortfarande en mästerkock!! Så det så. ;o) Måste bara skärpa mig lite, även om det är så jäääkla tråkigt att laga mat till sig själv bara... :o/


Några vackra ting jag fluktat över:

Calla halsband från Pilgrim, samt Graceful leaves örhängen från Pilgrim. Butik finns bla i Soukgallerian i Sthlm.

Reflexhjärta från House of Hedda.
Söt - och bra att ha så man syns...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: A.R

Oh mira som är bra på att laga mat =)

hehe det va roligt o läsa =P



2009-03-05 @ 00:11:40
Postat av: Oh Mira

Huummn joo, även den bäste kan ha en svacka... ;oP

2009-03-05 @ 00:48:01
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0