Självhäftande BH!?

Nice tunic SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COMBörjar väl dagens bloggande med att visa en klänning jag är sugen på... dock åter igen det här problemet med att jag inte vet vilken storlek jag ska ha... :oS

Och så det här BH-problemet...
...vad har man på sig under den där??
Hålla på med såna där klistersaker istället för riktig BH verkar bara obehagligt och väldigt osexigt...!!? Men har iofs inte provat heller... :oS
Men känns lite som att poängen försvinner. Menar, den där klänningen ska man väl känna sig sexig i är det väl tänkt? Kan man verkligen känna sig sexig med en sån där självhäftande BH på sig?!!
Och funkar en sån verkligen nå vidare?? :oS

Klänningen är hur som helst från Nelly. Och går på 499:-

"Självhäftande BH" däremot finns juh i oändliga variationer också verkar det som. I olika prisklasser och olika märken... Ingen aning vad som kan va bäst...
...är mest bara tveksam till hela grejen?! :oS

Har jag missat att tänka på något annat alternativ??!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0