Halo

Sömnproblem. Inte kul. Men så är det tyvärr... Jag klarar inte av att gå och lägga mig ens.... sitter istället uppe och ugglar halva nätterna. Även om jag egentligen är skittrött. :o(
Tur att jag iaf börjar jobba sent imorgon, 3-timmars dag (kväll) igen...
Hatar 3-timmars.... Visst de e skönt med sovmorgon och skönt med kort arbetsdag - men inte alls lika kul sen när lönespecet dimper ner i brevlådan....

Nää, nu måste jag krypa i säng och försöka iaf...
..men först ska jag läsa lite. Och så en sista lyssning på den fina låten....


Appropå Halo....
Spelar du, se det andra klippet också! ;oP
De här grabbarna hade nog väldigt tråkigt nån kväll de suttit och lirat Halo 3. Hahah...
Varning dock, det fastnar i huvudet!
Går och nynnar på No no no no no no no no no scope scope scope scope scope scope, no no no no no no.......
hahahah... man känner sig helt störd juh när man går och trallar på det!!!

Sååå, läsa och sova vare då.... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0