Trött! Längtar till onsdag!

Jaa idag är det slödag!
Och bakispizza blev det... även om jag inte ens är bakfull. :o)

Orkar inte med mycket.
Sovit dåligt hela veckan - och nu dryga 4-timmars två nätter i rad... Hur länge orkar man, hur länge orkar kroppen...
MÅSTE skärpa mig!!!
Har inte mycket energi. Denna veckan har det inte blivit någon träning alls - orkar inte!
Och jag har vackra påsar under ögonen, som säkert noterats!!? :oS

Igår drack jag och Jenniboy lite vin också.
Ja upprepar, faktiskt bara LITE! Eller ja, åtminstone jag drack lite vin, JB drack upp resten... hahah... och vinglade hem sen mitt på natten. *flin*

Sen skulle jag upp å jobba imorse, efter några få timmars sömn.
Och det gick faktiskt otroligt nog rätt bra att släpa sig upp ur sängen. Tog till och med och duschade - kände mig tvungen att tvätta håret efter att ha sett äckelbilder på mig själv med fult hår.... Uschh...

Nu är det nedräkning.
5 arbetsdagar avklarade! 2 kvar!! Sen ledig på onsdag, wohooo.... längtar!
Och rätt soft att jag har 16:15 - 19:15 både torsdag och fredag, även om jag annars hatar 3-timmars pass... Just nu så vill jag bara slappa! :oP
Sen hägrar juh den där lediga helgen också så klart, nästa helg! Men det känns för avlägset just nu att längta till, heheh... så ooooonsdag.... soooon... hahhah... ;oP
Näää jag är inte alls övertrött...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0