Still pale as fuck...

Äntligen hemma igen.
Har jobbat mina 3 timmar för idag.
Och så handlat och solat.

Dagens outfit?
Blev visst bara bild på vinterkappan och "ridstövlarna"....
Men det får räcka så...
Lagom risig på bilden, som vanligt... solningsdax igen så orka göra sig iordning - knappast va...

Handlade på sån där självservice-station på Komsum idag. Fy fasiken vad jag hatar dem! De strular hela tiden och det tar sån jäkla tid!! Uschh...
Och jag tycker överlag inte om Konsum på stan (i Södertälje) - för allting är då fan alltid slut! Nu skulle jag ha strimlad skinka, näää... Och så var Cola Zero slut också, som alltid!! :o(

Min fina tygkasse!
Eller som OB kallar den för, min snuttefilt!!? :oS
Han tycker tydligen jag är lite knäpp som bär runt på en egen påse. Och det är visst tantigt!!!!!???? :o/
Vaffan - man ska tänka på miljön!! Så det så! :oP

Sen var jag juh och solade i solarium igen då. Var andra omgången nu, så tog 10 minuter. Ser annars inte direkt att jag fått nå färg, fortfrande värsta whity - utöver att jag har streck från bikinin som bevisar att jag visst har fått färg! Ja, är man en blekfis så är man...

Och ja jag har redan fått höra det - jag är knäpp som solar solarium med bikini.... "man solar juh i solarium för att slippa ränderna"... jada jada...
Men jag måste juh ha bevis, kunna jämföra!!! hahah... ;oP
See the progresse!!


Hey - look at the white chick!! LOL
Nej just det, jag orkar inte bry mig om att försöka se snygg ut jämt... så några sexiga poser bikini-bilder är väl troligtvis inte att vänta från mig... Däremot fula miner och världens sämsta hållning-bilder är jag bra på!! :oD

Appropå det - hur orkar man sitta och redigera alla bilder på sig själv? Jag orkar fan inte ens att installera Photoshop!!! Hahah...

Nu, kanske dags att laga mat...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg bikini! : ) Och det där är väl heta bikini-bilder!!!!

2009-03-17 @ 10:41:31
Postat av: Oh Mira

hahah mongo-bilder är juh inte så heta va!!? :oP



Men tack, den där bikinin är typ 12 år gammal eller så... men gillar den än. Grävde fram den nu, har juh ej använt bikini på typ hundra år... :oP



Vill köpa ny bikini men orka ens gå och kolla på nya... och så testa, åhhh va jobbigt att hålla på och byta om... :oS

2009-03-17 @ 11:57:21
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker du är het!

Eller hur...orka byta om och se sig själv blek fet och äcklig....nääää prova bikini är det värsta jag vet...får bli våtdräkt i år!

2009-03-17 @ 14:10:26
Postat av: Oh Mira

Hahah ENDA I HELA VÄRLDEN i så fall!!

Men nej, nu äru bara sådär snäll... men tack iaf. :o)



Ja jag håller med dig, det är inte kul...

Våtdräkt kanske är nåt att satsa på.. hummn...

2009-03-17 @ 15:01:30
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0