Resident evil 5

Ja ikväll skulle klanen spelat match (i Rainbow Six Vegas 2, på xboxen) men vi hade för få spelare inne. Så vi blev tvungna att ge det andra laget vinsten. :o( Så jävla tråkigt, för vi hade lätt vunnit mot dem annars! Surt!

Så nu sitter OB och spelar Resident Evil 5 istället, på PS3.

Är nog inget spel för mig det där.
Visserligen gillar jag juh zombies! På film iaf. Men det här spelet faller inte mig riktigt i smaken. Kanske inte så konstigt, är inte så stort fan av Resident evil-filmerna heller.
Ja filmerna var nog iofs bättre i så fall än vad spelet verkar. hehh...
Tycker iaf att det är lite rörigt, jobbig musik, tråkiga färger, inte snyggaste grafiken direkt...
Men ja det är juh inte mitt spel, så jag behöver juh inte gilla det heller.... ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Get ur fracking head Str8!

Nån som behöver ny linser/briller? Syns ju tom på den dåliga bilden hur sjuuukt snyggt detta spel är. Faktiskt nåt av det snyggaste next gen som släppts..

För en schlager-fan från viva pinata-värled med hello Kitty-drömmar kan jag förstå att det är skrämmande med mörker..

2009-03-17 @ 12:49:27
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 13:12:01
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 13:13:43
Postat av: Oh Mira

Värsta mean man kan vara då! :o(

Puss på dig med!

Schlager äre inget fel på och hello Kitty är söt, så det så! U know it!

Viva Pinata kan du trycka upp nånstans - som att jag spelar det...

Måste börja grina för att jag inte gillade spelet... Flin

PUSS PUSS...

2009-03-17 @ 13:22:30
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Kanske är roligare att spela det också än att titta på.... fan vet jag... :oS

2009-03-17 @ 13:25:43
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: True

Nu sa du nåt bra för en gångs skull!: "fan vet jag.."

2009-03-17 @ 13:28:20
Postat av: Oh Mira

jada, jada... :o(

2009-03-17 @ 13:29:48
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0