Pizzadags igen!

Kvällen...

Dagens middag idag bestod av samma sak som gårdagens middag! Hemmalagade minipizzor!
Jenniboy frågade om jag inte ville följa med och käka pizza idag - och jag kände mig duktig och ekonomisk för en gångs skull, hallelujah!
Så jag föreslog att hon skulle komma över hem till mig istället. Hade juh kvar av den goda tomatsåsen jag hade gjort igår också, så kunde lika gärna fixa lite hemmapizzor idag med!
Så fick det bli...
...och smarrigt var det också, så klart!
Den här gången kom jag till och med ihåg att ha lite oregano på...

Å så bloggades det... och tittades på musikvideos på Youtube...
Jenniboy lånade min fin-fina rosa laptop ett tag...


Amaar däremot var förbi och lånade min digitalkamera....

Och ja resten av kvällen segande bara för min del. Så slö, orka göra nåt...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0