Natti natti...

Jag upptäckte jag hade en så jäkla snygg frilla så jag vart tvungen att knäppa nåra kort på det... här är ett av dem! hahah...
Kom att tänka på filmen "Den där Mary" och scenen där hon får en "snygg" uppåtlugg pga sperma i håret... Inte för att jag har nån äckelgugga i håret nu men det ser fan nästan ut som det...
*flin*
Synd bara att man inte ser riktigt exakt hur hemskt snygg min lugg va nu då, blev inte lika roligt på bild... men men, jag försökte iaf! ;o)

Jaaa, så lättroad som jag är, så kanske det är sovdags då... måste nog va rejält övertrött utan att inse det själv!!?

Imorgon LEDIG dag iaf, yey yey!!! :oD

Gonatt...
... eller adios turdnuggets... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha... jag som ttrodde du hade ngt suspekt i håret.... bra att du sa det!! ^^



2009-03-10 @ 22:08:15
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Hummn okej, jag erkänner... jag har en stash med sperma - måste juh ha till hårstyling. Blir juh så jävla snyggt! ;o)

2009-03-10 @ 22:19:22
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0