Me <3 Torrshampoo!

Skor var det jag funderade på imorse - som vanligt.
Hur som helst, skippade den vita (mellersta) varianten av min kära prickiga sko! Men insåg att jag nog tycker den sista, vita, skon var snygg iaf! Var snygga på! Så 2 av 3... :o)

Och så har jag hittat nästa habegär då! I två färger., svart och vitt... hehh....






Och så har jag äntligen köpt och testat torrshampoo!
Och det är så jäkla bra så man nästan inte vill tvätta håret nånsin igen! Håret blir så fluffigt och puffigt! :oP
Använde torrshampoot igår förmiddag och ett dygn senare var håret fortfarande fluffigt och fint! :oD
Sen pratar vi inte om hur håret ser ut NU, efter snöoväder... :o(
Nåja det var fint imorse iaf!!
Och så hittade jag en gammal favoritklänning och ett skärp långt in i garderoben imorse!
Skärpet var tyvärr alldeles för stort/långt, så jag fick lov att göra den ett antal cm kortare... Tråkigt när nästan allt i ens i garderob är för stort! Men jag ska inte klaga för mycket nu, är juh kul att ha loosat kilon.... :o)



Jag sitter hemma hos Jenniboy, skulle hjälpa henne lite med hennes blogg.... så ska väl va lite hjälpsam då antar jag....

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dagens outfit är alltid kul!!! : )

2009-03-03 @ 13:29:41
Postat av: Oh Mira

heheh mjoo, jag tycker egentligen att det är lite fjantigt med sånt... men ähh... ;oP

2009-03-03 @ 19:44:46
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0