Låt den rätte komma in

Ja detta är vad jag läser just nu då... :o)
Har kommit halvvägs bara... men gillar boken jättemycket!
Beskrivningen skräckroman vet jag dock inte riktigt om... skräck, näää... romantik, jaaa.... fast det kanske bara är jag det - jag som är helt vampyrfrälst! Menar,man blir juh inte direkt rädd av lite bitande och grejer - snarare lockad! ;oP
Men jag har som sagt bara kommit halvvägs än så länge också, kanske blir läskigt sen...?
Inte så förvånande kanske heller att jag gillar boken - med tanke på att jag ÄLSKAR vampyrer! :oP

Jajja, nu är det duschen som gäller.
Sen jobba...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du sett filmen? Den va helt OK faktiskt.... Kramar!

2009-03-03 @ 13:26:55
Postat av: Oh Mira

Nej jag sparar filmen tills jag är klar med boken! Roligare att läsa utan att ha en massa färdiga bilder om hur det "ska" se ut... :o)

2009-03-03 @ 19:47:49
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0