Ingen träning idag då! :o(

Nej usch, ingen träning blev det idag då! :o(
Började träna... och så efter typ 10 minuter så kände jag mig plötsligt svimmfärdig, på riktigt.
Var tvungen att gå och lägga mig. :o/
Insåg att jag kanske skulle ta och äta frukost istället!
energi, inte göra av med det....
Kanske nytt försök till träning ikväll då, får se. Men måste skärpa mig med maten och äta ordentligt idag!! Annars går det juh inte... :o/
Trist, trist....



LOL - Jag ser färgblind ut!!! Men drog juh bara på mig nåt...  :oP

Och herregud vad blek jag är!!! :o(
Kanske sola igen ikväll då...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Nina

2009-03-18 @ 21:20:57
URL: http://n ik
Postat av: Nina

haha Mina fingrar levede sitt eget liv nyss och skickade iväg en kommentar fast jag inte skrivit något. :)

Tänkte säga att dina hemmagjorda pizzor ser smaskens ut!!!

Kram!

2009-03-18 @ 21:22:07
URL: http://ninaskreativakaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0