Grease - You're the one that I want!

You better shape up, uh uh uuuuhhh... ;oP


Jag har nog sett Grease sett tjugotal gånger iaf, no kidding!
Hade den på band (VHS) när jag var liten och såg den om och om igen tills bandet slets sönder! Stor sorg! :o(
Sjöng med till låtarna och kunde dem alla utantill förståss...
Första året jag hade börjat dansa showdans så gjorde vi också ett uppträdande till en av låtarna från filmen, dock inte denna - utan Summernights.
En av mina favoritfilmer så klart! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; på typ coop och större ICA-affärer :)

2009-03-20 @ 08:34:19
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0