Feelings suck.

EMO-varning!
If u can't handle it, stop reading now... ;o)
Man kan inte alltid vara stark. Ikväll är jag svag, som fan... :o(

Och så slog det till "plötsligt" igen.
Pendlar mellan ungefär femhundra olika känslor, "beslut" och viljor... och vet inte vilket håll jag borde gå åt.
Allt jag gör är nog bara fel och hjälper inte situationen ett dugg, utan bara förvärrar det.
Vet inte vad jag ska göra längre och gör väl bara fel...
Mår juh inge bättre av någonting ändå.

Varför kan man inte få det så som man helst vill... :o(
Säg bara att du vill ha mig.
Vara med mig. Tillsammans.
Sakna mig. Längta efter mig.
*suck*

För jag saknar, alltid... :o(

Så trött på killar (tjejer orkar jag inte ens tänka på) just nu. Så trött på allt just nu.
Ingen som kan ge en det man behöver - och bara finnas där.
Men visst, vill gärna bli överbevisad.
Har inget emot att ha fel på den punkten... men det har jag nog inte, så orka...

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Anonym

the same here

2009-04-02 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0