Feeling like a zombie

Uschh, känner mig som en zombie idag..
...sovit skitdåligt! :o(
Kunde inte somna igår, utan låg vaken jättelänge!
Hjärnan var superaktiv och jag bara tänkte och tänkte och tänkte... på ehh typ inget vettigt och inget speciellt, bara på vanliga vardagliga skitsaker...
Fan så jobbigt - tänk om man hade tänkt ut nåt smart iaf!! ;o)

Och så blev det att jag snoozade och sov för länge, så jag hinner inte städa och hålla på nu innnan jobbet.
Hummn jobbigt när man ska få besök sen ikväll... men men, shit happens va... :oS

Jajja... måste skynda mig nu iaf....

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin outfitbild du har idag! ; )

2009-03-12 @ 13:32:16
Postat av: Oh Mira

Heheh, jag blev inspirerad av den där bilden... och tog på mig min hängselklänning jag inte använt på en evighet...

...insåg sen varför.

Man ska inte gå på inspiration man får när man känner sig som en zombie!! :oS Det kan bara gå FEL.. hahha...

2009-03-13 @ 01:52:33
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0