Det var dagen det...

Dagens egotripp!? Visst, visst.... inte riktigt men ändå...
Var väl mest bara liiiite nöjd med håret idag.
Så måste visa... hahhah, sånt som bara jag bryr mig om ändå... ;o)


Då vare kväll igen...
...och snart läggdags! :o/

Har jobbat idag... ja sånt måste man juh tyvärr med... hehh...
Packat upp varor i mängder och gjort om sportsektionen...
...fint blir det....

Åt god lunch idag. Tro det eller ej men min färdigköpta frysmat den var alltså helt okej!! Wow, ofta man får kväljningar av dom, för att de är så äckliga bara....
Åt Findus "kycklingfilé i krämig sås av bacon och purjolök med fullkornsris och grönsaker".


Efter jobbet var jag och handlade lite på Konsum och så solade jag igen, 10 minuter.
Men känner mig fortfarande som en jäkla blekfis!!!? :o(
Jag kanske inte KAN bli brun!!? Hummn... *flin*


Sen mötte jag upp Jenniboy och gick till Rimini.
Med andra ord: Pizzadags - IGEN!!
Som sagt, pizza byggde denna vackra kropp, hahah.... ;oP
Batteriet till kameran dog, så tyvärr kan jag inte fresta med pizzabilder idag.... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0