Dagens to do-lista!

HELT DÖD idag, tom värre än igår... Det är trist att det här med sömnen ska funka så dåligt... :o/
Måste försöka rycka upp mig på nåt sätt iaf
Har juh verkligen fullt upp idag.
Men jag inser att jag måste stryka några saker från listan, tråkigt nog.

Tvättstuga
Träna
Fixa lunch
Ta en promenad
Gå till optiker och kolla på glasögon
Packa att-ta-med-grejer, my shit...
Sola
Jobba
Fixa middag!? - Hur ska jag hinna... :oS
Åka in till Odenplan och umgås med TH, och dricka lite
Åka till Nacka, till OB och sova där - om jag nu fick!!?

Oj oj, bäst att sätta fart... och försöka piggna till!! :oS

Här kommer "Dagens outfit" - my style... ;oP
Mysbyxor och ful tröja... tvättstugedax juh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en rolig helg! Blir det mello-finalen imorrn då??? Man blir så nyfiken på alla dina kod-namn.... : ) Ta det försiktigt med solningen Pila...ganska farligt faktiskt!! Ha en super helg!! Puss o kram

2009-03-13 @ 11:37:36
Postat av: Oh Mira

Jaaaadu, man borde juh såklart titta på finalen... men om jag blir hos OB så vet jag inte riktigt, eftersom han hatar Melodifestivalen... så då får jag skippa det i så fall antar jag... :oS



Heheh kodnamn, jaa du borde veta vilka de andra är - men TH är en ny kompis... :o)



Får se om det blir nån solning idag ens, vet inte om jag hinner med det heller... men ska ta det försiktigt annars!!! :o)



KRAMAR

2009-03-13 @ 12:12:42
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0