Varit rätt så duktig nu...

Imorse var jag då kvar i Nacka hos OB.
Sovit kanske 8 timmar inatt. Bra bra.. :o)
Trots att jag sov ett par timmar på soffan på eftermiddagen igår när jag kom till Nacka.

Satt och spelade Rainbow Six Vegas 2 igår kväll/natt på OB's projektor. Han gick och la sig och läste...

Så idag har vi suttit på hans balkong och lapat sol - hela dagen!
Så nu har jag då sträck igen!! :oS
Så vare med solariebrännan utan ränder... jaja...
..kan juh inte gärna sätta mig naken på hans balkong och sola heller... :oS hahah...

Har faktiskt ätit ordentligt också.
Igår fick jag jag yoghurt och frukt när jag kom till Nacka.
Sen till middag lagade OB matpaj. Smarrigt som vanligt!
Imorse åt jag två mackor och en yoghurt.
Och till middag blev det värsta goda köttet med tzatsiki och hummus. Ett glas rödvin till också. :o)
Och så har jag smällt i mig lite chips och choklad med utöver det andra.
:o)

När jag åkte hemåt igen ikväll så somnade jag på pendeltåget!!
Var helt slut! Och kände mig faktiskt hungrig!
Eeehhh... what!?
Jag BORDE ha varit mätt och utvilad med tanke på all mat jag ätit senaste dagarna och hur mycket vila jag fkatiskt fått... men nej...  fattar inte... :oS

Jaja, nu är jag hemma igen iaf.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0