Måndag bjöd på oväntat besök...

Måndag var jag fortfarande kvar i Nacka då efter att ha spenderat en mysig bakisdag där på söndagen.
Var fortfarande rätt så jäkla seg! Ändå sov jag länge!
Men brukar alltid va seg i 2 dagar efter alkoholintag så...

"Frukost" blev det först vid tre typ... i form av juice, kvarvarande chips och bulle. Väldans smarrig bulle!! :oP

Jag städade iaf lite grann hos OB.
Var och handlade med  - mackor och yoghurt fick räcka till middag eftersom jag skulle äta ensam, hehh...
Och så tränade jag lite.
Och duschade! Fan va skönt det var att tvätta håret å så, bort med alla spår av helgens fyllebravader.. dags att bli människa igen! :o)
Synd bara att man inte hade nån fön att tillgå.... men shit happens..

Först shorts... sen ombyte till klänning.
Fan jag kommer aldrig palla använda de där shortsen offentligt, så korta och ja jag vet inte... :oS


På kvällen när jag satt och slappade och pratade i telefon med Jenny så hörde jag nå ljud från hallen typ.
Trodde först att det var grannanrna och struntade i det.. men sen började jag undra om det var OB som kom hem (han var på spa med jobbet) och höll på med nåt vid dörren. Gick ut och skulle kolla.
När jag kommer till hallen så äre nån som plingar på och rycker i både dörrhandtag och i brevlåda och håller på och babblar nåt i brevinkastet med...
Jag kikar försiktigt genom kikhålet och just då plingas det igen och rycks och hålls på... Det är en kille i min ålder typ (?) som står där och ser rastlös ut, hehh... 
Jag antog att det var nån av OB's polare - men man kan juh aldrig veta!!?
Eftersom jag hade kvar Jenny i telefonen ber jag henne hänga kvar medans jag öppnar.
Killen ser lite chockad ut. Väntade nog inte att en brud skulle öppna...
"Tja jag skulle hämta min jacka"...
Uhhm okej...
"Vart är O....?"
Och han går in i hallen...
Hummn ja jag kan juh inte hindra honom direkt.. ? :oS
"Han är på spa med jobbet. Är det den här jackan?" Den enda jackan som hänger där...
"Nej."
Jag kollar lite och kommer på att OB nog har på sig jackan... och säger det.
"Kan du kolla efter den?"
Ahhja, jag går runt och kikar lite mer....  ingen jacka nånstans.
"Okej säg att jag var här"...
Mjoo det säger jag juh så klart.... men vem är du?? Killen presenterade sig aldrig!? Och jag kände inte direkt att jag fick nåt tillfälle till det heller...
...men antar (??) att han visste vem jag var då. Menar, annars borde han väl undrat vem fan det var som öppnade hos OB!!? Dock kunde han väl förstå att jag inte kan veta vem han är även om han skulle vetat vem jag är.... men jajja...

Jaja - verkade vara en kul kille iaf. Faktiskt.
Men han lär juh ha tyckt att jag var lite mysko kanske... hehh... men fan, var inte direkt beredd på att nån skulle komma förbi... blev lite ställd där.
Och så tänkte man juh bara - varför måste jag se så muppig ut just nu!!! Men som sagt, inte trodde jag nån skulle komma förbi.... :oS

När OB kom hem sen senare på kvällen från sin spa-vistelse var han alko-glad... hade druckit vin och öl...  Han var kul, hahhah...  Och så kom han in och ägde på R6V2 ändå. :oS
Jag som hade ägt Jenny där innan trots att hon hostade. ;oP
Men ja han ska då alltid komma och förstöra, heheh...




Sen blev det sova och kramas med en alkoluktande pojke.
Mysigt.
Ja faktiskt!
Vet att många gnäller om att det är jobbigt att sova med nån som luktar alkohol men jag tyckte det var mysigt som fan. Han luktade så gott så jag ville äta upp honom typ...
Mmm jag är lite udda kanske...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0