Läkare + shopping

Jaha. Var juh hos läkaren idag då.
Av två anledningar.
1. Urinvägsinfektion - igen! :o(
2. Att jag varit svimmfärdig flertalet gånger på sistone. Kan inte sova, äta, jada jada..
Fick medicin mot infektionen.
Och så klämde hon på mig en massa.
Tur att min läkare inte är en vidrig äcklig gubbe. Hon är tjej och rätt ung. Inte äcklig.
Jag ska tillbaka nån valfri morgon här, innan klockan 10:00 och lämna prov. Så ska det skickas iväg och analyseras då. Får vi se om allt är som det ska. :o)

Efter shoppingen var jag till Apoteket och hämtade ut medicinen.
Och när jag ändå var på stan mitt bland alla affärer kunde jag så klart inte motstå lite shopping! :oS
Första butiken: Din Sko.
Ehhm joo just det, smart tänkt.... Jag som just rensat ut bland mina skor.. Var nära ögat där! Men jag sansade mig, var duktig och tänkte efter! SÅ gärna ville jag inte ha de där skorna! Så jävla snygga var dem inte ens! hahah...
Då blev det nästa butik istället - och min andra obsession utöver skor! Underkläder!
Köpte 2 par söta trosor... yeah me like! :oD
Sen nästa affär... och ja där hittade jag ännu finare trosor... hot!! Köpte dem så klart och stayups till dem. Mmm... :oP
Och så blev det en till bikini!!! :oS
Och en till klänning! En tight svart...
Eftersom jag nästan drägglade över mig själv i provhytten kunde jag juh inte motstå köpa.... hahahaha...
REA är farligt...
Jag behöver nog nån som säger NEJ till mig.... fan... Som att jag har råd att shoppa på det här sättet...  :oS

Nu har jag smällt i mig ungefär 507 mackor med ost och 708 liter Cola Zero... och är övermätt. Blä...

Ska nog ta och stoppa min vaxburk i micron nu och göra ett nytt försök till vaxning!
3:e gången gillt!?
Hoppas!
Börjar bli frustrerad och uppgiven!
Jag kan fan inte det här.... är jag SÅ otjejig nu så jag inte ens klarar av att vaxa!!? :oS
Mmm ett försök till.... 
...I want the hair gone!!! Htar hår.. äckligt.. blä...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0